poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Miłość tak ważna w życiu, jak wielu ją ceni?

   Witam serdecznie wszystkich na moim blogu założonym z tytułu chęci określenia tego czy miłość jest nadal tak ważna w życiu jak dawniej lub inaczej spostrzegając problem, czy nadal jest istotnym, tym najważniejszym elementem naszego życia czy jednak chęć pogoni za karierą i sławą jest priorytetową sprawą. Chciałbym zrozumieć czym jest miłość, ale nie ma prostej ani szybkiej metody, aby to określić lub opisać, miłości nie wyrażą słowa, nie można jej kupić, nie można za nią zapłacić i nie można jej sprzedać, jest jednym z niewielu odczuć, które powstaje samo, nie można go wywołać jednym impulsem. Chciałbym Wam przedstawić czym dla mnie jest miłość i jaką pełni rolę w moim życiu oraz poznać Wasze opinie Moi Drodzy.


   Od momentu kiedy byłem małym chłopcem najwspanialszą sprawą w moim życiu była miłość do bliskiej osoby, poczynając od wieku 5 lat poszukiwałem partnerki życia, dla której byłem gotów zdziałać wiele i poświęcić wiele! Uczucie wzbudzało we mnie namiętność, motywację, szeroki uśmiech chęć życia. Powodowało, że problemy znikały, rozwiązania pojawiały się znikąd, wzbudzało powodzenie we wszystkich sferach życiowych. Nie jest prosto mojej osobie ocenić czy byłem kiedyś zakochany prawdziwie, tak na 100%, ale pewien jestem że pojawiło się uczucie w moim życiu, za którym chciałem biec na koniec świata, dla którego mogłem biec i biec, bo dawało mi siłę i nawet pomimo zmęczenia wieloma sprawami życiowymi wzbudzało zawsze uśmiech. Myślicie, że to właśnie oznacza, że miłość jest ważna? że jesteśmy w stanie poświęcić wszystko, aby mieć chociaż na chwilę to odczucie "motylków w brzuchu"?. Dla mnie ważne były przede wszystkim drobne gesty osoby, na której mi zależało, lekkie muśnięcie, podanie dłoni, patrzenie prosto w oczy, subtelny uśmiech. Nie poszukiwałem relacji przygodnych, aczkolwiek i takie się zdarzały. Wolałem poczucie miłości, uczucia, które od wewnątrz rozpala, sprawiającego że wszystko jest prostsze. Jak jest według Was, jak Wy oceniacie miłość w swoim życiu? jakim jest dla Was priorytetem?

Czekam na komentarze, życzę owocnego dnia ! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz